Kedves Olvasóim!
Ígéretem szerint a hatalom és a média viszonyával folytatom.


Kicsit régebbről kell kezdenem. 2014. március 16-án írtam néhány gondolatot "Így múlik el a világ dicsősége" címmel. Jó kis odamondogatós volt, ugyanis Tóth Imre alpolgármester úr március 17-én e-mailben fel is hívta rá a jegyző figyelmét... Hmmm...
Következmény: Dr. Balsai Szabolcs ügyvéd úr április 2-án kelt levelében Kiskunlacháza Önkormányzata megbízásából jogi indokokkal felszólítja a blogszolgáltatót, hogy távolítsa el a bejegyzést, ami április 4-én meg is történik.
(A szolgáltató eltávolíthat bejegyzést, ha ilyen irányú kérés érkezik. Az egyszerű utat választották, az ő szerepük nem lényeges.)
Hmmm...
Nos, csak úgy felvetődött bennem: ha gondja volt az alpolgármester úrnak a cikkel, miért nem hozzám fordult? (E-mail cím szövegben megadva.) Az Önkormányzat ügyvédje miért a blogszolgáltatónál kifogásolta a cikket, jogi érvekkel alátámasztott kérését miért nem nekem küldte el? Bizonyára az érvek hatására helyesbítettem vagy töröltem volna bejegyzést. Persze, a válasz egyszerű: így nem tudhattam meg, ki tiltotta le.
(Más lapra tartozik, végül is honnan tudom...)
Látjátok, kedves Olvasóim: ezért csodálatos újság a Mi Újságunk. Ott szépen le van írva minden, ahogy kell, olvassák az emberek és tudják, az az igazság, mert az újság azt írta. Szép, 2-3 oldalas interjúk a vezetőkkel, az "ellenzék" gyalázása, alázása - ahogy kell egy teljesen független helyi újságnál.
Nos, én pedig így jártam a hatalommal. Azért örömmel tölt el ám, hogy egy ilyen szerény olvasottságú blog ilyen ijedelmet okozott a községházán.
Köszönöm a figyelmet.
Vélemény: kovacs.istvan26@index.hu

Szerző: Lacházi_polgár  2014.07.12. 05:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lachazaespereghirek.blog.hu/api/trackback/id/tr856501913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása