Ma reggel láttam, feltették a Mi újságunkat a honlapra.
Köszi!
Viszont nem állom meg szó nélkül, hogy tudomásomra jutott, három, teljesen különböző címen nem kapják meg a nyomtatott lapot. (Az egyik egy Dózsa György úti cég.)
Továbbra is ajánlom figyelmetekbe a Képviselő-testületi ülések jegyzőkönyveit.

Szerző: Lacházi_polgár  2012.05.10. 18:24 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lachazaespereghirek.blog.hu/api/trackback/id/tr874500779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antréé 2012.05.21. 05:49:10

Néma gyereknek anyja se... ;)

Azért van az újságban impresszum, hogy ha probléma, van ott lehet jelezni a szerkesztőség felé.
A nyomtatott változat nem megkapása, szerintem az.
Feltehetőleg van kontaktjuk a terjesztés felé. :) Egy próbát megér.

antréé 2012.05.21. 05:49:59

Előbbiből lemaradt, az impresszum online is elérhető.

www.kiskunlachaza.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=64&Itemid=44

Tényleg csak akarni/tenni kéne a dolgokért, mert lehet.
Nem morgolódni, meg duzzogni... (tipikus magyar hozzáállás, sajnos) :/

Lacházi_polgár 2012.05.22. 18:16:58

@antréé: Szia, kösz a kommentet, de mivel több helyről kaptam az infót, úgy gondoltam, megéri nyilvánosan szóvá tenni ezt az anomáliát. :) Mikor én nem kaptam újságot, jeleztem és 2 hónap múlva meg is kaptam. Természetesen az "akarni/tenni kéne" megjegyzéseddel egyetértek. Hajrá, Lacháza, Pereg!
süti beállítások módosítása