Kedves lacházi és peregi polgárok, lakosok, ismerőseim!
Kovács István vagyok, születésem óta rövid megszakításokkal itt élek, Kiskunlacházán. Szeretem ezt a falut (nagyközséget) és ezért határoztam el, hogy létrehozom ezt a blogot.

Teljesen nyitott vagyok, minden érdekel, ami a többieket érdekelheti.
De! Én csak egy vagyok közületek, ezért szükségem van a Ti segítségetekre, azaz információkra, hírekre.
Sok minden történik itt, amiről nem tudunk, vagy nem akarják, hogy tudjunk róla.
Szívesen fogadok minden információt és közzé is teszem.
Tehát akár e-mailben, akár kommentben, kérlek küldjetek minél több jelzést, hírt.
Nos, egyelőre ennyit, várom jelzéseiteket.
Email: kovacs.istvan26@index.hu



Szerző: Lacházi_polgár  2012.04.19. 19:52 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lachazaespereghirek.blog.hu/api/trackback/id/tr24461714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása